Saturday, June 18, 2016

How to Overcome Shyness & Body Shaking in Public Places?

Leave a Comment
Do you want to overcome your shyness and the body shaking in public places due to fear and anxiety? Here you can learn how to do it.

ඔබ සමාජ සාංකාව ආබාධයක් සඳහා අද භාවිතා කළ හැකි ස්වයං-ප්රතිකාර ඉඟි
ජය විශේෂාංග භීතිකාව සඳහා ශිල්පීය ක්රම 7
ක "ජය විශේෂාංග භීතිකාව සඳහා ශිල්පීය ක්රම 7" අනුග්රහය
මට රැස්වීම හිරිකිතයි නපුරු සිහිනයක් විය. සූ වියපත් වෙමින් ඇති (ඇය සතුටු සිතින් පසුව ඇතුළත්).

හුදෙක් ලැජ්ජාශීලී වඩා, සමාජ භීතිකාව සන්ත්රාසය හේතු වේ. එය සමහර සියල්ලම එකට අනෙක් අය වළක්වා ගැනීමට පහසු දැනෙනවා පුදුමයක් - පවා හුදෙක් අන් අය සමඟ රැස්වීමක් හෝ මිශ්රවූ ගැන හිතන, බඩේ බඩ ලජ්ජාවට, භූමියෙන් ලැබෙන හදවත, මුඛය වියළි වීම, අස්ථිර හඬ වේගවත් ශ්වසනය, දහඩිය ඇති විය හැක.

සූ සඳහා, පවා පවුල, මිතුරන්, සහ සගයන් දැක - ඇය පෙර බොහෝ වතාවක් හමු කියලා ජනතාව - ක දෙන්නේනේ ස්පාඤ්ඤ කතෝලික විසින් රැලිකර වගේ දැනුණා. ඇත්තෙන්ම එය කුතුහලයක් ඇති විය:

"මම වැඩ සන්දර්භය තුළ හොදින් හෝ මම එය ආකාරයක නොහසුරුවන තියෙන්නේ විගස ගැන කතා කරන්න දේ දන්නා නිසා එහෙත් දේවල්, තව ටිකක් විධිමත් හා සංවිධානය වූ විට - හුදෙක් අන් අය සමග මිශ්ර ඔබ දන්නවා, -. මම කෑලි කෑලි වලට යන්න . මම හොඳින් අර්ථ දක්වා අවධානය යොමු අවශ්ය හෝ මම කලබල වගේ! "

සමාජ භීතිකාව කොල්ලය ජීවිතය. එය හමු අන් අය සමඟ සම්බන්ධ වීමට විනෝද අවස්ථා විය යුතු දේ මාර්ගයෙහි ලැබෙනවා. හානිදායකය ස්වයං-විඥානය, අසහනකාරී, හෝ නැති දේ කියන්න දැන: සියලු මතයක් දරමින් සංකලනයේ එක් කරන්න.

ඔව්, බොහෝ මිනිසුන් ඇතැම් විට ටිකක් ස්වයං-දැනුවත් ලබා හෝ අන් අය වටා තරමක් ලජ්ජාශීලී දැනෙනවා, නමුත් සමාජ භීතිකාව සැලකිය යුතු ජීවන තත්ත්වය නරක අතට හැරෙන. නව රැකියා අවස්ථා, නව මිතුරන්, සහ, මූලික වශයෙන්, වැඩි විනෝදයක් - ඔබ තවත් සමාජ විශ්වාසය බවට පත් වූ පසු, ඔබ නිසා බොහෝ දොර විවෘත කර ගන්න.

ඉතින් කොහොමද මම සමාජ භීතිකාව මිදෙන්නට කෙසේද?
සමාජ තත්වයන් තුළ ලිහිල් කිරීමට ඉගෙන ප්රධාන තිබෙනවා (කිසිදු පුදුමයට කරුණක්!) වේ. ඔබ දැනෙන්නේ ලොකු සමාජීය දැනෙනවා පසු, එවකට සිතුවිලි වගේ: "මම ඊළඟ කියන්නේ කුමක්ද?" ඔබ ගලා ගොස්, සංවාදය ඔබ එය බල කිරීම සඳහා ඇති දැනෙන්නේ තොරව, තමන්ගේ ම ස්වාභාවික මගට ගැනීමට ඉඩ නිසා අතුරුදහන්.

සහ 'හදිසියේ මට සියලු දෑස්' බව අප්රසන්න හැඟීමක් එය අන් අය නැහැ ඔයා අවධානය යොමු කරන්නේ නම් හෝ අඩු වැදගත්කමකින් දැනෙනවා ආරම්භ ලෙස සුදුමැලි.

මම සති හතක් සූ එක්ක වැඩ කළා. ඒ කාලය අවසන් වන විට, ඇය තම ස්වාමි පුරුෂයා සමඟ සාදයකට මට ආරාධනා කළා. අපි සැබෑ හොඳටම හිනා වුණා මම ඇය බොහෝ මිනිසුන් සමග සැහැල්ලුවෙන්, විනෝදයෙන් කාලය ගත කරන ලදී කියන්න පුළුවන් ඇය පෙර පවා හමු (හා ඕනෑවට වඩා මදුවිත J තොරව) කවදාවත් කියලා.

ඔබ අන් අය සමඟ සිදු කරන විට වැඩි සොම්නසින් මෙම සමාජ විශ්වාසය ඉඟි හතක් උදව් සහ ඔබ සමාජ සිට ඔබ ඇත්තටම විය හැකි නිසැක පුද්ගලයාට ඔබේ ගමන ආරම්භ කිරීමට ඉඩ ලබා දෙනු ඇත.

1) ලිහිල් කිරීමට සූදානම්

ස්වල්ප දෙනෙකු ස්වයං-වැඩසටහන් ලෙස නින්දට වඩා හිතන්න, නමුත් එය වේ. ඉදිරියේදී පැවැත්වීමට නියමිත සමාජ තත්වයන් ගැන දැඩි කනස්සල්ල නැවත නැවතත් සිද්ධීන් සාංකාව සබැඳි පිටු. ඇත්තටම ඔයාට තනිවීම සමාජ තත්වය තුලට යන විට පුදුමයක් - ඔබ මේ ආකාරයට දැනෙනවා ඔබ වැඩසටහන්ගත කර ඇත.

සමහර විට උණුසුම් නාන හෝ සැප පහසු පුටුවක - ඔබ සැහැල්ලුවෙන් අතර අනාගත පිරිසක් ගැන හිතන්න කාලය ගනිමින් මෙම ප්රවනතාව අවම කිරීමට ආරම්භ කළ හැක. සැහැල්ලුවෙන් හා විශ්වාස බලා ඔබම දැක සිතන්න. ඔබේ ශරීරය හා මනස මේ අවස්ථාවන් සඳහා නව හා වඩා හොඳ ස්වයංක්රීය සංගමයේ පිරියම් බව එසේ නැවත නැවතත් මෙය සිදු කරන්න. හෝ පහත නිදහස් ශ්රව්ය සැසිය මත ක්ලික් කිරීමෙන් ඔබ වෙනුවෙන් මට මේ කරන්න ඉඩ දෙන්න ..

2) සමාජ තත්ත්වයන් අපේක්ෂා

ඔබ අවුරුදු තිහක් නිවසක ජීවත් වුණා නමුත් සෑම එක් කාමරයක මග හැරිය නම් සිතන්න. සියලු ඉන් පසුව, ඇත්ත වශයෙන්ම ඔබ මෙම අභිරහස් කාමරයට ගියෙමි, නම්, ඔබ ටිකක් උණුසුම්කාරී හා කනස්සලු සිතනවා විය හැකියි. මන්ද? අපි වැඩියෙන් යමක් මග නිසා, තව තවත් අපි අවිඥානය මනස පණිවිඩය යවන්න: "මෙම භයානක ය, මම එය වැළකී කරන්නේ ඒ නිසයි." ඒ නිසා ඔබේ සිත, උපකාර කිරීමට උත්සාහ ගත්තද එය (එය ඔබ වැළකී කරන්නේ දේ) බිය ගොඩනඟයි. ස්වභාවය, එය එහි සිංහ ඇත හෝ වැටී මිය යනු අපි නිසා ප්රපාතය දාර වැළකී නිසා අපි ගස් පදුරේ වැළකී සිටින්න.

අප බය දේවල් වැලැක්වීමට අප වැළකී සිටිය දේ නන්නාදුනනා ඇත. ඒ නිසා ක්රියාකාරීව සමාජ තත්වයන් තුළ ඔයාවම කිරීම අරඹන්න. ඇත්ත වශයෙන්ම, පවා සැබෑ සඳහා මෙන්ම ඔබේ මනස මේ දේ "මේ සාමාන්ය" බව ඔබේ අවිඥානික මනස පෙන්වන්න උපකාරී වනු ඇත. (ඉඟිය 1 බලන්න)

3) ඔබගේ වටපිටාව දිහා බලන්න

සමාජීය කනස්සලු ජනතාව ඔවුන්ගේ හැඟීම් මත, අතුණු අවධානය යොමු කරන්න. අධ්යයන ඔවුන් බාහිර නොව, අභ්යන්තර කාරණා දෙස ඔබ බලන ලදි නිසා සමාජ වටපිටාව තුල ලැජ්ජාශීලී ලෙස තමන් ශ්රේණිගත අය පරිසරය බාහිර විස්තර සඳහා වඩාත් නරක අතට මතක් ඇති බව සොයා ගෙන ඇත. ඒ නිසා, එය කාංසාව අඩු කිරීමට බාහිර වැඩි අවධානයක් යොමු කිරීමට තේරුමක්. සමාජ තත්වයන් තුළ, උදාහරණයක් ලෙස ඔබ ඉන්නේ තත්ත්වය අංශ තුනක් මානසික සටහන් කරගන්න විට.:

බිත්ති පාට
බිත්ති හා ඒවායේ අඩංගු දේ පිළිබඳ කවර හෝ පින්තූර
වියැකෙමින් පවතී වෙනත් කුමන ජනතාව (මම කවදාවත් මට මතකයි පැවසිය යුත්තේ!)
මෙම අමුතු පෙනී යා හැකි නමුත්, එය ඔබ ඉවතට ඔබ සිට අවධානය යොමු කිරීම සඳහා භාවිතා ලැබෙනු ඇත - සඳහා මොනවාද සමාජ තත්වයන් පසුව සියලු, වන අතර, වන. මෙම පිළිවෙලට ඔබගේ ඊළඟ තොරතුරක් බවට බැඳ තබයි:

සමාජ සාංකා
  66492

4) ප්රශ්න අසන්න

සමාජ භීතිකාව අපට අනෙක් අය අප සිතන දේ නින්දට වඩා ඇත, ඒ නිසා ඒ වෙනුවට වෙනත් පුද්ගලයන් පිළිබඳ අවධානය යොමු. කුතුහලය වගා. ජනතාව හුදු "ඔව්" හෝ "නැත" පිළිතුර වඩා යමක් අවශ්ය වන විවෘත ප්රශ්න අසන්න. ඔවුන් ඔබට අණ කරන දේ මතක තියාගෙන පසුව ඔබට එය ගැනීමට තරම් උනන්දුවක් පෙන්නුම් කිරීමට එය යළි යළි යොමු ලක්ෂ්යයක් කරන්න. නැවතත්, මෙම ආමුඛ සිට බාහිර අවධානය ඔබගේ අවධානය බලකරනු ලබයි. එය ඔබ වැරදී මේ උපාය ක 'අතුරු නිෂ්පාදනයක් ලෙස තවත් මිතුරන් බවට පත් විය හැකි, ඉන් අදහස් වන්නේ, අනෙක් මිනිසුන්ට හොඳ ද වේ. දැන්, සමාජ භීතිකාව ජය දේවල් කරන්නේ එය එසේ, නව දේවල් ගැන පරිදි නවතා දැමීමට ගැන තරම් වේ ...

5) ඔබගේ පරිකල්පනය ලකුණු මාරුවෙන්න

ඔබගේ පරිකල්පනය එහි තැනක පුදුම දෙයක්. ඔබ නිර්මාණාත්මක එය භාවිතා නම්, එය දැවැන්ත උදව් (ඉඟිය 1 ඉහත බලන්න) විය හැක. එහෙත්, ඔබ බිය වැද්දීමට, එය භාවිතා දීසි සෝදා මිටියක් (ප්රයෝජනවත් විය හැකි මෙවලමක්) භාවිතා වගේ.

ජනතාව ඔබ හිතන්නේ මොකක්ද සිතීම උත්සාහ ලොකු කිසිදු-නැත යන්නයි. ප්රසිද්ධ කතා අවුරුදු අන් අය මා ගැන සිතන දේ මැන ගැනීමට උත්සාහ නතර කිරීමට මට ඉගැන්නුවා. එය සත්යය වන නිසා, "බලන්න, මම ඇත්තටම දන්නෙ නෑ මේ අනිත් මිනිස්සුන්ට දැන් හිතන්නේ මොකක්ද කියලා!": ඔබ අල්ලා නම්, 'මනස කියවීම' ඒ නිසා, පසුව ඔබ කියන්න. අවසානයේ, අපි සිතන දේ අන් අය බලපෑම් කළ හැකිය, නමුත් අපි එය පාලනය කර ගත නොහැකි. ඔබ තවත් සමාජ විශ්වාසයෙන් හා, ඔබ අඩු කෙසේ හෝ රැකබලා කරන්නම්.

6) ඔබ මොනවද ඕන?

ඔබේ මනස ධනාත්මක උපදෙස් අවශ්ය වෙනවා. "මම කොහොමද මේ තත්ත්වයන් තුළ දැනෙනවා ඕන: ඔබ අහන්න, (ඔවුන් අවසන් කැමති නැහැ ඔයා කොහෙද කියන්නේ ඔබ උපදෙස් ඉල්ලා කෙනෙකු මෙන් වන)" මම සුපුරුදු පරිදි බිය දැනෙන්නේ නැහැ "අපේක්ෂා: ඒ වෙනුවට වඩා ? " ඒ සම්බන්ධයෙන් අවධානය යොමු කිරීමේ පුරුද්ද බවට ලබා ගන්න.

ඔබ අන් අයට (බොහෝ විට පැරණි මිතුරන් හෝ විශ්වාසකටයුතු පවුලේ සාමාජිකයන්) සමග පහසු අවස්ථා දෙස විසින් ඔබ වෙත ඉලක්කගත හැඟීමක් 'ලබා දෙන්න. එවිට ඔබ ආකෘතියක් ලෙස එම තත්ත්වයන් භාවිතා කරමින් සමාජ තත්වයන් තුළ ඔබට අවශ්ය ආකාරයට සිදු කිරීමට ඔබේ මනස සූදානම් වෙන්න පුළුවන්.

මෙය සිදු කිරීම සඳහා, ඔබේ ඇස් වසා, ඔබ ලස්සන හා සැහැල්ලුවෙන් ලබා ගන්න. ඔබ සැනසිල්ලේ දැඩි හැඟීමක් ලබා තෙක් එය මේ හුරු පුරුදු අය සමඟ කාලය ගත කිරීමට හැඟෙන ආකාරය මතක තබා ගැනීමට යම් කාලයක් ගන්න. එවිට කලින් අඩු සුවපහසු සමාජ තත්වය ඔබම දැක හිතාගන්න, එහෙත් ඔබ ඔබේ යාළුවන් සමග මෙන් හැසිරෙනවා. මානසික පෙරහුරුවක් මෙම වර්ග කිරීම අතිශයින් ප්රබල වන අතර එය කාලයත් සමඟ දැවැන්ත වෙනසක් ඇති කළ හැකිය.

7) ඔබ කරමින් දා

සමාජ භීතිකාව ප්රතිකාර කොටසක් පරිපූර්ණ ප්රතිරූපය වඩා අඩු ඉදිරිපත් කිරීමට හැකි විය හැකි තරම් ලිහිල් කිරීමට උගන්වනවා කිරීමයි. ඒක හරි; ගැන සැහැල්ලුවෙන් හා සමහරවිට 'තමන් මෝඩයෙකු ටිකක්' කිරීමට සූදානම් වඩා සමාජීය විශ්වාස කළ නැඹුරු සිටින ජනතාව. නෑ ඔයා පක්ෂයක් බවට පත් කිරීමට අවශ්ය බව, නමුත් ඔබ වෙත පැත්තක වඩා පහත්වීම පෙන්වීමට සුදානම් වීම මහත් විශ්වාසයක් ලකුණක් වේ. ඒක ගල් නිහඬ (- කිසිම ඇත්තටම, එය ඇත! එය මට වෙච්ච) නිෂ්පාදනය ඇති නිසා උදාහරණයක් ලෙස, විෂුවල් ස්ටූඩියෝ වීම අ (සුළු) අවදානම් වේ.

මෙම කරුණ සමාජ භීතිකාව අන් අය සිතන දේ ගැන ඕනෑවට වඩා සැලකිලිමත් අපට ලැබෙන බව ය. පරිපූර්ණ ඉදිරිපිට ඉදිරිපත් කිරීමට උත්සාහ අපට අස්වාභාවික කරමින්, සිදු පිටපතින් ධාවනය කරයි.

සාමාන්ය ස්වයං-දැනුවත් සිතුවිලි:

"මම නොසන්සුන් ඉන්නේ කිසිවෙකු දැන්වීම් බලාපොරොත්තු වෙනවා."
"මම වැරදි දෙයක් කිව්වොත්?"
"මොකක්ද ජනතාව මම මෝඩයෙක් සිතන්නේ නම් ?!"
"කවුද මම කියන්න තියෙන දේ අහන්න කැමති?"
"මම අමුතු ලෙස හරහා එනවා කියලා!"
මෙම සියලු ම ඉඳ හිට, නොසන්සුන්කාරී පවා අමුතු සහ නුසුදුසු කතාව අදහස්, මානව අන්තර් වවාහ පිටතට කෙසේ හෝ වේ. එහෙත්, මා විශ්වාස, ඔවුන් (පවා, මම, කියලා බකිංහැම් මාලිගයේ ඇතුළත!) වේ.

'වැරදි අඩි දමා' මෙතෙක් ගැන කනගාටු පරිපූර්ණ ආකාරයකි. ඔබ සැත්කම් කරන්නේ නම් පරිපූර්ණ වීම හොඳයි, ඒත් ඔබ මස්සිනාවරුන් රැස්වීමක් හෝ වීදි බැස එම පක්ෂය යන්නේ නම් නෑ.


එය සමාජීය වශයෙන් විශ්වාසයි ජනතාව ටිකක් අමුතු ක්රියා කවදාවත් හෝ සංවාදයක් වැරදි අවසන් වී හෝ ඉඳහිට විධි නියාම දැනෙනවා බව නොවේ. එය ඔවුන් සිදු කරන විට ඔවුන් මේ දේවල් සමග ලිහිල් බව ය; ඔවුන් සමහර විට වනු ඇත. මම වටිනා සැරසිල්ලක් ලකුණු මලකඩ සර්ජිකල් සමාජ භීතිකාව ජය සමාන. ඒක ටිකක් අතර ගනී, නමුත් ඉක්මනින් සැබෑ සුන්දරත්වය පැහැදිලි වේ හා දේවල් ඔවුන් සියලු දිගේ වෙන්න තිබුනේ දේ බවට පත් වේ.

0 comments:

Post a Comment